طراحی سایت ارزان :روش هایی برای بالا بردن شرایط ساخت سایت

نوشته شده توسط:عالب غفق | ۰ دیدگاه


طراحی سایت ارزان :شیوه هایی برای بهبود راندمان ساخت وب سایت


شیوه هایی برای بالا بردن شرایط طراحی وب سایت

طراحی ظاهری

یکی از از نکاتی که در طراحی وب سایت عالی اهمیت دارد ، ساختار اصلی وب سایت است. بکار بردن از پینک های متناسب، فونت های خوانا و شیک و ... که کلیه شان از موارد با اهمیت در طراحی اصلی یک وب سایت به شمار میروند. سعی کنید

طراحی سایت ارزان در برگزیدن طرح و پینک سایت خود خیلی دقت نمائید چون این 2 مورد از اصلی ترین مواردی می باشند که شیکی یک سایت را ایجاد میکنند. از طرفی در خاطر داشته باشید شیک و خوانا بودن فونت های مورد استفاده در سایتتان نیز بسیار اهمیت دارد

زیرا اگر فونت های شما خوانا و یا زیبا نباشند به گرافیک سایت شما لطمه میزنند.

مواردی که در افزایش قیمت خیلی تاثیر گذار است را من به ترتیب اعلام می کنم.

1 : طراحی و ساخت وب سایت بر اساس کد نویسی یا استفاده از سی ام اس : به نظر من این مساله میتواند در قیمت تمام شده سایت تاثیر داشته باشد.البته نمیتوان با قطعیت در مورد برتری هرکدام نظر داد.این مساله بیشتر به تسلط یا نوع استفاده طراح دارد.

2 : طراحی ظاهری و مباحث گرافیکی : در این جا هم نوع  طراحی سایت ارزان طراحی ,آماده بودن طرح ها یا طراحی اختصاصی و مسائل مانند اینها در هزینه طراحی تاثیر دارد.

3 : امکانات سفارشی : به هرحال هرچقدر مشتری در سایت خود نیازمند امکانات سفارشی و اختصاصی تری باشد در زمان و هزینه ساخت تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

4 : سئو : سئو یا اصطلاحا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در هنگام ساخت سایت در قیمت تاثیرگذار است.البته چیزی که در هنگام طراحی سایت بیشتر مطرح است سئوی داخلی است .

5 : هاست : این هم در دسته مواردی هست که لزوما بر عهده طراحی سایت نیست .اما اگر طراح سایت مسئول تهیه هاست برای مشتری باشد نوع هاست هم در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است.

به نظر من موارد کلی در قیمت گذاری همین 5 مورد هستند.

خب حال به نظر شما چه عواملی باعث می شود بعضی شرکت ها قیمت های پایین تری یا ارزان تری ارائه دهند؟

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

وبلاگ ما در ارتباط با اخذ اقامت,دکوراسیون و عروسی مطلب منتشر میکند.در زمینه عروسی مطالبی در مورد تالار عروسی و راه های مدیریت مراسم و ... ارائه میشود.در ارتباط با دکوراسیون نیز مطالبی با عنوان کابینت در خانه و دکوراسیون مغازه و ... ارائه میشود و در ارتباط با مهاجرت به آمریکا و کشورهای اروپایی نیز مطالبی متنوع ارائه میشود.