نکته هایی جالب برای تغییر دکوراسیون چینه ها

نوشته شده توسط:عالب غفق | ۰ دیدگاه

نکته هایی جذاب برای تغییر طراحی دکوراسیون دیوار

موقعی که به دنبال راه حل های ویژه برای هنر دیوار می باشد، بیرون از چارچوب باندیشید

و به جای آن از گنجه های کهنه زیبا و تک استفاده کنید.

چیزهای نوستالژی، مانند این نشانۀ تختۀ چندلا از یک کمپانی تولید کنندۀ قدیمی، آغازکنندۀ مکالمۀ باحالی در هر اطاقی خواهد بود.

 رنگ پوسته شده و پلت رنگ، قرمز به رنگ ماشین آتش نشانی و میکس رنگ قهوه ای مایل به زرد، به این اطاق یک احساس قدیمی و زیبا می بخشد.

علامت های نوستالژی را در کارخانه های روستایی دنبال بکنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


از عکس های خانوادگی استفاده کنید
سراسر یک پلکان خالی را به نمایشگاهی از عکس های خانوادگی ارزشمند تبدیل کنید. عکس ها را به رنگ سیاه و سفید یا قهوه ای مایل به سرخ تیره چاپ کنید تا احساسی قدیمی تر به آنها بدهید. از سایزهای تصویر متنوع استفاده کنید و آنها را داخل فرم های زنگ زده یا آنتیک به نمایش بگذارید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


تماشای پرندگان
تصاویر چاپ شدۀ کلاسیک از پرندگان زیبندۀ هر اطاقی است. از صفحات یک کتاب قدیمی برای یک چشم انداز واقعی استفاده کنید. برای ایجاد یک نمایش کامل، تصاویری را انتخاب کنید که حداقل یک سایه رنگ مشترک داشته باشند. پشت تصاویر را با بریده های روزنامه یا حصیر بپوشانید و آنها را در چارچوبی با گوشۀ بریده قرار دهید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


جذبۀ معماری
پنجره های قدیمی را که در انبار افتاده اند به عنوان هنر دیواری دوباره استفاده کنید و به جای یک قطعۀ درخشان و جالب روی دیوار آویزان کنید. رنگ پوسته شده به حس قدیمی آینه ای که از یک انباری هلندی نجات یافته است، می افزاید .

 





    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

وبلاگ ما در ارتباط با اخذ اقامت,دکوراسیون و عروسی مطلب منتشر میکند.در زمینه عروسی مطالبی در مورد تالار عروسی و راه های مدیریت مراسم و ... ارائه میشود.در ارتباط با دکوراسیون نیز مطالبی با عنوان کابینت در خانه و دکوراسیون مغازه و ... ارائه میشود و در ارتباط با مهاجرت به آمریکا و کشورهای اروپایی نیز مطالبی متنوع ارائه میشود.